torsdag den 6. juli 2017

10 Gourgeus Styles With The Colour Of This Season

Hey loves! The colour of this season is without doubt the pink, and a brave colour like this one can sometimes be hard to style, even though I wear colour all the time it has been a challenge for me too. So I've saved a few looks on Pinterest to get myself some inspiration for these looks. That's why I thought it was about time I shared the best and most inspirational styles I've found by now. 


Hej sødeste! Denne sæsons farve er uden tvivl pink, og en modig farve som denne kan nogengange være svær at style, selvom jeg altid har farver på, så har det også været en udfordring for mig. Så jeg har fundet et par looks på Pinterest for at få noget inspiration til disse looks. Det er derfor jeg tænkte, at det var høje tid jeg delte de bedste og mest inspirerende styles, som jeg har fundet.  




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar