mandag den 17. juli 2017

Blue Summer

Hey sweeties! In a recent post I talked about how I've fallen in love with these adorable dresses online and now they've finally arrived, and I have the time to show you them, so I thought it was about time to show them styled. Here is the first dress a lovely, blue, off-shoulder dress with a thin fabric that works great for these warmer summer months. 
There is a few changes in my summer plans which means that in two weeks I'll be going to Rhodos, down to the heat. So I'll be needing dresses like this one to keep me from overheating, but if needed I can always put on a pair of tights with the dress and it works all year round. The dress is from Zaful and I have another post coming up with a dress from the same site.


Hej svesker! I et nyere opslag snakkede jeg om at jeg havde forelsket mig i de her skønne kjoler online, og nu er de endelig kommet, og jeg har tiden til at vise jer dem, så jeg tænkte, at det var på høje tid, at jeg viste dem styled. Her er den første kjole, en skøn, blå, off-shoulder kjole lavet af et tyndt stof som virker godt i de her varmere sommer måneder.
Der er blevet lavet et par ændringer i mine sommer planer, hvilket betyder at om to uger tager jeg til Rhodos, ned til varmen. Så jeg har brug for kjoler som den her til at holde mig fra at overophede, men hvis nødvendigt kan jeg altid bare bruge et par strømpebukser under kjolen, og så virker den året rundt. Kjolen er fra Zaful, og jeg har endnu et opslag på vej med en kjole fra samme side.













Thanks to Zaful for collaborating with me on this post
Thanks to Jórunn Maria Dalsgaard for helping me with the pictures

Ingen kommentarer:

Send en kommentar