tirsdag den 4. juli 2017

Get Ready With Me For A Birthday Party (Video)

Hi sweetie! The past year a countless number of people I know have turned 18, some 19, and with that comes a Danish tradition to host a big birthday party. After all this time I realized that there is a few things I always do when when I'm getting ready for a party, and an 18 years birthday party especially. 
Not that it's far from my ordinary morning or nighttime routine but often do just a little bit extra. Like using a sugarscrub, do a good shave and apply a more glamorous makeup. The makeup I'm applying in this video has been a go to party or night out makeup for me in quite some time now, and whenever I don't know what to wear I just apply this since it feels like a safe choice. Of course there is the outfit as well, but that I won't go too much into in this video.


Hej søde! Det sidste år har et utal af mennesker jeg kender fyldt 18, nogen 19, og med dette kommer en dansk tradition for at holde en stor fødselsdagsfest. Efter al den tid har jeg indset at der er et par ting, som jeg altid gør, når jeg gør mig klar til en fest, og en 18 års fødselsdagsfest især. 
Ikke at det er langt fra min normale morgen eller aften rutine, men ofte gør jeg bare lige lidt ekstra. Som at bruge en sukkerskrub, lave en god barbering og lægge en mere glamorøs makeup. Den makeup jeg har på i denne video har været min go to makeup for fester eller byture i et godt stykke tid nu, og når jeg ikke ved, hvad jeg skal have på, gør jeg som regel bare det her for det føles som et sikkert valg. Selvfølgelig er der også tøjet, men det vil jeg ikke gå for meget ind i i denne video. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar