søndag den 2. juli 2017

Highlights From June | Højdepunkter Fra Juni

Hi friends! I've mentioned in previous posts and videos that I love summer, I love the weather, the glow and the colours that just come along with these months. I've only had one exam this year which means that I've had a few tests but I've taken it quite relaxed and enjoyed that I have more free time now. So I just wanted to share some of the highlights from the first summer month of this year. 


Hej venner! Jeg har nævnt i tidligere opslag og videoer at jeg elsker sommer, jeg elsker vejret, gløden og farverne som følger med i de her måneder. Jeg har kun haft en eksamen i år, hvilket betyder at jeg har haft et par prøver, men jeg har slappet en del af og nydt at jeg har mere fritid nu. Så jeg ville gerne dele nogle af højdepunkterne fra det første sommer måned i år.



My Mother's Birthday was so lovely. My mother, father, brother and I started the day of with eating brunch together after giving her her presents. It was a delicious brunch on Cuckoos Nest with a lot of different things to eat and even though I felt a bit sick that day we still had a fun time in the garden enjoying the lovely weather. 


Min Mors Fødselsdag var så dejlig. Min mor, far, bror og jeg startede dagen med at spise brunch sammen efter at have givet hende hendes gaver. Det var en lækker brunch på Cuckoos Nest med en masse forskellige ting at spise, og selvom jeg var lidt syg den dag, hyggede vi os stadig ude i haven og nød det skønne vejr.



Finally Vacation cause maybe this has been one of the most influential and exciting years of my life it has also been one of the most busy. School, work and everything else has filled more than ever and even though I love and appreciate it all I also love that I can finally relax and focus on other things for some time.


Endelig Ferie for det har måske været en af de mest inflydelsesrige og spændende år af mit liv, men det har også være en af de travleste. Skole, arbejde og alt andet har fyldt mere end nogensinde før og selvom jeg elsker og sætter pris på alt, så elsker jeg også at jeg endelig har tiden til at slappe af og fokusere på andre ting.


Roskilde Festival I had the honour of attending for the first time and it won't be the last! I love every memory I take with me from that trip and every friendship I made along the way. Hope to go next year for, hopefully, a just as great experience.


Roskilde Festival har jeg haft æren af at tage til for første gang og det bliver ikke sidste gang! Jeg elsker et hvert minde jeg tager med mig fra den tur og et hvert venskab jeg fik på vejen. Håber at kunne tage afsted næste år for en oplevelse der forhåbentlig bliver lige så god.


Using Free Time With Friends has been something I haven't prioritized while school was still on and stressful. Some days I've just met up with a friend and drunken a cup of coffee and other days I've attended bigger and smaller birthday parties, all so lovely!


Bruge Fritid Med Venner har været noget jeg ikke har prioriteret imens skolen stadig var igang og stresset. Nogle dage har jeg bare mødtes med en ven og drukket en kop kaffe, og andre dage har jeg taget til større og mindre fødselsdagsfester, alle så dejlige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar