torsdag den 27. juli 2017

The City Of Lindos

Hey sweeties! I am currently on Rodos in Greece and on my fourth day. So far it has been a pleasure and a true adventure to be here with my family and have the opportunity to see another part of the world that I haven't seen before. 
Yesterday we visited Lindos, one of the bigger cities on Rodos and it was a great experience to see a city with such a different architecture from what I see in Denmark. Also the Acropolis was amazing, so huge and so much history inside it!
Even though the weather is much warmer than what I'm used to I still managed to get my way around it and enjoy every moment I've had here in Greece. So before I'm about to head out for my next adventure I just wanted to share what I wore and this experience from Lindos with you all. I will have much more for you when coming home from Rodos. Love you all!


Hej svesker! Jeg er lige for tiden på Rhodos i Grækenland og på min fjerde dag. Indtil videre har det været en fornøjelse og et sandt eventyr at være her med min familie, og have muligheden for at se en anden del af verdenen jeg aldrig har set før.
I går besøgte vi Lindos, en af de større byer på Rhodos, og det var en stor oplevelse at se en by med en så anderledes arkitektur fra hvad jeg ser i Danmark. Og så var Acropolis'en fantastisk, så stor og så meget historie i den!
Selvom vejret er meget varmere end hvad jeg er vant til, formår jeg stadigvæk at finde min vej uden om det, og nyde ethvert moment jeg har her i Grækenland. Så før jeg skal videre på mit næste eventyr, ville jeg bare lige dele hvad jeg havde på og denne oplevelse fra Lindos med jer alle. Jeg vil have meget mere til jer når jeg kommer hjem fra Rhodos. Elsker jer!




Shirt (old) | Shorts | Bag, I bought on Rodos | Shoes







Ingen kommentarer:

Send en kommentar