mandag den 24. juli 2017

Vacation & Summer Lookbook (video)

Hey sweeties! Summer is blooming (even in Denmark) so I finally have the chance to share and show some of my favourite summer looks and outfits. What a pleasure it has been to make this video and to finally have the weather warm enough for me to do it (at least for one day).
When this goes up I'm currently on Rhodos with my family and even though the Danish summer weather is quite different from the Greek then these are at least some outfits I could wear. There will also be a video on what I wore from Rhodos when I'm back home. Can't wait to be back with more for you all, lots of love!


Hej svesker! Sommeren blomstrer (selv i Danmark), så jeg har endelig fået chancen for at dele og vise nogle af mine yndlings sommer looks og outfits. Det har været en fornøjelse at lave denne video og endelig at kunne have det på i et lidt varmere vejr (i det mindste for en dag).
Når det her kommer op er jeg på Rhodos med min familie, og selvom det danske sommer vejr er meget anderledes fra det græske så er der i det mindste nogle outfits som jeg kan have på. Der vil også komme en video på hvad jeg har haft på på Rhodos, når jeg kommer hjem. Jeg kan ikke vente med at komme tilbage med mere til jer, massere af kærlighed!




Shirt, similar | Skirt | Shoes | Jacket




Shirt | Shorts, similar | Shoes





Bodystocking similar | Shorts similar | Jacket | Shoes



Thanks to Katrine Kingo for helping me with the filming

Ingen kommentarer:

Send en kommentar