torsdag den 13. juli 2017

Walks By Fyns Hoved | Gåtur Ved Fyns Hoved

Hey sweeties! Today I went on a smaller family trip to go for a walk by Fyns Hoved with my mother, brother and grandmother. I've been there before, it's a walk on about 4 km with a lot of great nature and view of the sea to see. 
After that we visited a old friend of my moms vacation house to get a cup of afternoon tea and cake. My mother, brother and my mothers friend actually took a dip in the water which seemed way to cold for me, so I decided that today wasn't the day for me to take my first swim this year. 
Even though I started of the day with a hard workout then it has overall seemed like a relaxing day with some family time. 


Hej svesker! I dag tog jeg på en mindre familie tur for at gå en tur ved Fyns Hoved med min mor, bror og mormor. Jeg har været der før, det er en gåtur på omkring 4 km med en skøn natur og havet som udsigt.
Efter det besøgte vi en gammel ven af min mors sommerhus for en kop eftermiddags kaffe og kage. Min mor, bror og min mors ven tog rent faktisk en dukkert i vandet, hvilket virkede alt for koldt for mig, så jeg besluttede mig for at idag ikke var dagen, hvor jeg tog min første svømmetur i år. 
Udover også at have startet dagen med en hård træning, så har det alt i alt virket som en rimelig afslappende dag, med lidt familietid. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar