onsdag den 12. juli 2017

What I Wore & Did On The Faroe Islands (video)

Hey friends! I've just come home from another lovely experience on the Faroe Islands. First time I was there is about two years ago now and I loved the landscape, the people and culture. Both times I've been there to visit one of my best friends Jórunn and this as well was a pleasure to see her and her home again. 
I saw a lot of things last time I was there, but there was still a lot left to see and do and I know that next time there will still be things I haven't done yet I would love to do. Can't wait to see my friend and more of these islands again in the future. But scroll down to see what I wore and did on the Faroe Islands and it might give you a vacation destination idea for another time. 


Hej venner! Jeg er lige kommet hjem fra endnu en vidunderlig oplevelse på Færøerne. Første gang jeg var der var for omkring to år siden nu, og jeg elskede landskabet, menneskerne og kulturen. Begge gange har jeg været der for at besøge en af mine bedste venner Jórunn, og det var også en fornøjelse at se hende og hendes hjem igen.
Jeg så en del ting, sidst jeg var der, men der var stadig en del at se og gøre, og jeg ved at næste gang vil der stadig være ting jeg ikke har gjort endnu, som jeg ville elske at gøre. Kan ikke vente med at se min ven og mere til de her øer igen i fremtiden. Men rul ned for at se hvad jeg havde på og gjorde på Færøerne, og det giver dig måske en idé om en ferie destination til en anden gang. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar