torsdag den 31. august 2017

Fridays First Choices | Fredags Førstevalg

Hey beauties! I'm not always that good at making favourites-posts unless I've tried out some new things that I've fallen in love with. But as something new I thought that once in a while I will make these 'Fridays First Choices'-posts telling you about the things that I will grab for first when it comes to both fashion, beauty, health and so much more. So if there is a product, bag or something like it that I've been loving or grabbing for lately I will on a Friday every now and again tell you about it. I hope you will enjoy the post!


Hej skønheder! Jeg er ikke altid så god til at lave favoritter-opslag medmindre jeg har prøvet nogle nye ting som jeg har forelsket mig i. Men som noget nyt, tænkte jeg, at jeg en gang imellem vil jeg lave de her 'Fredags Førstevalg'-opslag hvor jeg fortæller om alle de ting jeg rækker ud efter når det kommer til både mode, skønhed, sundhed og så meget mere. Så hvis der er et produkt, taske eller noget lignende som jeg har elsket eller gået til på det seneste vil jeg om fredagen en gang imellem fortælle jer om det. Jeg håber du vil kunne lide dette opslag!


Beauty: Nilens Jord - Bronzing Powder 556 Matt

I've really been into a more bronzed look lately, loving that my skin has got some summer in it still. This bronzer I've really been adoring it's from Nilens Jord and since it's mat but also blend out so well it gives a natural shadow to the face. Can be found here


Jeg har virkelig været mere til et bronzed look på det seneste, elsker at min hud har haft noget sommer i den. Jeg har virkelig elsket denne bronzer fra Nilens Jord eftersom den er mat, men også nem at blende med så den giver en naturlig skygge til ansigtet. Kan findes her.



Skincare: L'Oréal Paris - Skin Perfection Awakening Eye Cream

For some reason I've had a lot of trouble with very dry eyelids lately so I've turned towards and old love which is this eye cream from L'Oreál. Once again it worked wonders and only after using it for a few days my eyelids were fine again and ready to wear some eyeshadow. Find it here.


Af en eller anden grund har jeg haft mange problemer med meget tørre øjenlåg på det seneste, så jeg er vendt tilbage til en gammel kærlighed hvilket er denne øjencreme fra L'Oreál. Endnu engang har den gjort vidundere og kun efter at have brugt den et par dage var mine øjenlåg fine igen og klar til lidt mere øjenskygge. Find den her.


Clothes: Pieces Flower Dress

This dress has been a love of mine not only on vacation but also here in Denmark since we've had just a few summer days left and this dress has been so lovely. It's light, but still pretty and bare that in mind when washing it cause I don't dare to but it into the washing machine.
Unfortunately this style and pattern together not be found online but only in store, luckily there is another dress with the same print but a different shape, also same shape but different colour. There is also a shirt version of it that is very nice.


Denne kjole har været en kærlighed for mig ikke kun på ferie, men også her i Danmark eftersom vi har haft et par sommerdage og denne kjole har været så dejlig. Den er let, men stadig pæn og hold det i tankerne når den skal vaskes for jeg tør ikke vaske den i vaskemaskinen.
Uheldigvis kan denne stil og mønster ikke findes sammen online, men kun i butikker, heldigvis er der en anden kjole med samme print, men en anden form, også en med samme form, men anden farve. Der er også en bluse version som er rigtig fin.



Accessories: Softwalk Sandals

I've used these shoes an absolute ton this summer! They're comfortable to wear and to wear for a long time and since I've chosen this so neutral colour they go with almost anything. Also due to the simple style of them I will be able to wear them next summer as well since they're far from worn out even though I've used them the entire summer. Can be found here.


Jeg har brugt de her sko en helvedes masse denne sommer! De er behagelige at have på, og have på i længere tid, og eftersom at jeg har valgt en så neutral farve passer de til næsten alt. Også på grund af den simple stil er det nogen som jeg vil bruge næste sommer ligeså for de er langt fra udtrådte selvom jeg har brugt dem hele sommeren. Kan findes her.


Health: Zumba-classes

Since quit dancing many years ago now I have to admit that I've kind of missed it every once in a while. A way to satisfy my need to dance I've tried out a lot of classes at my local gym and lately I've really been loving Zumba and it might be very different from ballet but I'm still moving my body in a way that I really love.


Efter jeg stoppede med at danse for mange år siden må jeg indrømme at jeg har savnet det en gang imellem. En måde som tilfredsstiller min trang til at danse har jeg fundet igennem flere slags hold hos Fitnessworld og på det seneste har jeg elsket Zumba, og ja, det er måske meget anderledes fra ballet, men jeg bevæger stadig min krop på en måde som jeg elsker. 



Food: Urtekram - Peanut butter crunchy choco

Isn't it every girls dream to be able to eat chocolate without getting a sugarchock? I recently stumbled upon this peanut butter with cocoa and the ingredients are so simple, only peanuts and cocoa and I love it! It's so tasty and I've been eating it on a buscuit as a snack almost everyday lately. Can be bought here


Er det ikke enhver piges drøm at være i stand til at spise chokolade uden at få et sukkerchok? Jeg faldt fornyligt over denne peanutbutter med kakao og ingredienserne er så simple, kun peanuts og kakao og jeg elsker det! Det er så lækkert og jeg har spist det på en kiks som en snack næsten hver dag på det seneste. Kan findes her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar