søndag den 27. august 2017

Still Summer

Hey loves! It might just be wishful thinking but despite the changing weather I still haven't let go of summer just yet. I mentioned in my last video that I've got a new piece in my wardrobe suitable for both summer and autumn which makes the transition easier since it still feels like I'm wearing summer clothes but still feel warm. In these pictures I'm not wearing any tights underneath but I will do so when the weather begins to tell me to do so.
The dress is from Zaful and if you like this style of dress you can find many more like it on Zaful in the category 'Dress Flower'. The shoes I've shown many times before are from Boohoo and I thought that wearing something with just one colour to a dress with a nice pattern and bright colours were a beautiful match. 


Hej elskede! Det er måske bare ønsketænkning, men på trods af de ændrende vejrudsigter har jeg stadig ikke givet slip på sommer. Jeg nævnte i min sidste video, at jeg har fået en ny kjole ind i min garderobe passende til sommer og efterår, hvilket gør overgangen nemmere eftersom det føles som om jeg har sommertøj på, men stadig har det varmt. I de her billeder har jeg ikke nogen strømpebukser under, men det vil jeg gøre når vejret begynder at fortælle mig at det er en god idé.
Kjolen er fra Zaful, og hvis du kan lide denne stil så kan du finde mange flere som denne på Zaful i kategorien 'Dress Flower'. Skoene som jeg har vist mange gange før er fra Boohoo, og jeg tænkte at have noget på med en farve til en kjole med et flot mønster og klare farver var et smukt match. 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar