tirsdag den 5. september 2017

A Day In The Life - Work Day Routine + Makeup Routine (Video)

Hey friends! I've been having a lot of work in the weekends lately and since I work an eight to four job I thought it would be interesting to take you with me through an ordinary work day since I know there is a lot of people out there doing the same. I work at a flower shop which means that it's also a quite active job where I stand most of the time, but bare in mind that this is not a full time job. I still go to school and then work in the weekends, so if you're interested in seeing my school day routine let me know!
Well I hope you enjoy this video and like this style of video since it has both been quite fun for me to film but also to edit. Love you all!


Hej venner! Jeg har haft en del arbejde i weekenderne på det seneste, og eftersom jeg arbejder et otte til fire arbejde, tænkte jeg at det ville være interessant at tage jer med mig gennem en ordinær arbejdsdagm eftersom jeg ved at der er mange af jer derude som gør det samme. Jeg arbejder i en blomsterbutik hvilket betyder, at det også er et aktivt arbejde, hvor jeg står op det meste af tiden, men hold det i tankerne at dette ikke er et fuldtidsarbejde. Jeg går stadig i skole og arbejder i weekenderne, så hvis du er interesseret i at se min skoledags rutine, så sig til!
Så jeg håber du nyder denne video og denne videostil, eftersom det både har været sjovt for mig at filme, men også redigere. Elsker jer alle!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar