lørdag den 14. oktober 2017

How To Begin Running | Hvordan Man Begynder At Løbe

Hi beautiful! Does a bit colder weather and nice colourful surroundings make you want to get out more? Or do you just want to get back into shape now that you've finally settled with work or school after summer ended? None the less both cases count for me as well and is some of the reasons to why I've wanted and managed to get back into running again. It's definitely not the first time I try to do running as a more consistent thing so after all this time I think that I've tried out a few things that has helped me a lot getting started. 


Hej smukke! Giver et lidt koldere vejr eller pæne farverige omgivelser dig en større lyst til at komme mere ud? Eller ønsker du bare at komme i bedre form, nu hvor du endelig er inde i en rutine med arbejde eller skole efter sommeren sluttede? Lige meget hvad så gælder begge tilfælde også for mig og er nogen af grundene til hvorfor jeg har ønsket at kommet igang med at løbe igen. Det er helt sikkert ikke første gang at jeg har prøvet at løbe som en mere fast ting, så jeg tænker, at jeg efterhånden har fundet nogle ting som hjælper mig meget.




Find Something You Enjoy Listening To cause without it I won't be able to do a proper run. I get bored too easily but listening to a great book really gets me going, and with the most cliche peace of advice I also use the most cliche app Audible for it, it works great for me!


Find Noget Som Du Nyder At Lytte Til for uden det vil jeg ikke være i stand til at lave en ordenlig løbetur. Jeg keder mig for nemt, men det at lytte til en god bog får mig virkelig igang og med det mest cliche råd bruger jeg også den mest cliche app Audible til det, den virker super for mig!




Start Of Easy otherwise you will just overwork yourself and get hurt and then you won't be able to start before much later than first thought. Take care of yourself, listen to your body and never do anything that hurts in any unusual way. 


Begynd På Et Let Niveau for ellers ender du med at overtræne dig selv og få en skade og så bliver det ikke muligt at begynde før meget senere end først tænkt. Pas på dig selv, lyt til din krop og aldrig gør noget som gør ondt på en anderledes måde.




Know That It's Okay To Feel Tired whenever you know you're supposed to go for a run but kind of don't want to due to tiredness. Every run doesn't have to be 5 hardcore kilometers but can be just a simple 3 kilometer jog, getting out there and getting it done should be the main focus.


Vid At Det Er Okay At Være Træt når du ved at du burde tage ud og løbe, men ikke rigtigt har lyst på grund af træthed. Enhver løbetur behøves ikke være 5 hårde kilometer, men kan være bare omkring 3 kilometers jog, det at komme ud og og få det gjort burde være hovedfokusset. 




Get The First Run Over With cause to me the hardest thing is always to actually get out and get started whenever I've had a break from running. But as soon as I'm out there I always feel great about it and feel much more motivated to do the next run.


Få Den Første Tur Overstået for for mig er det sværeste altid rent faktisk at komme ud og få begyndt, når jeg har haft en pause fra at løbe. Men så snart jeg er igang har jeg det altid godt med det, og føler mig meget mere motiveret til at løbe den næste tur. 




Do Other Kinds Of Cardio so you won't get to tired of doing the same activity over and over. There is a lot of different ways to do cardio and get into better shape than running. I love to walk up stairs and other similar cardio machines in fitness, but also dancing and boxing I really enjoy.


Lav Andre Former For Cardio så du ikke bliver træt af at lave den samme aktivitet igen og igen. Der er mange måder at lave cardio på og komme i bedre form end løb. Jeg elsker at gå på trapper og andre lignende cardio maskiner i fitness, men jeg nyder også at danse og bokse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar